Fotografering

Datum 2010-01-05 Klockslag 16:42:10
Halloj! Har jobbat med naglar en kl. 11 i morse så nu är jag helt slut! Vad händer nu då? Jo det ska jag berätta för er; Wolfie ringde mig igår och frågade om jag ville hänga på henne på en fotografering med en superduktig fotograf som heter Armand. Så här fina blev Idas bilder när hon fotde med honom förut..



Tyvärr blir ju inte jag ens i närheten på bra på bild som Ida, men jag ska iaf göra mitt bästa! ;)
Håller på att rensa garderoben på kläder som jag ska ha med mig. Tänkte köra lite "rock-chic" a la Kesha tror jag...


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Celina lägg ner! Dina bilder blev grymma idag!!! Älskade dem! Du är snyggast min vän <3 Kul att du följde med! Puss på dig!

2010-01-06 @ 00:32:16
URL: http://finest.se/idawarg

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0