FAN FAN FAN FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!

Datum 2010-01-25 Klockslag 14:21:55
JÄVLA SKIT FAN!!!!!! Glömde min splitternya Sats-väska på tåget på väg hem från stan!!!!!!!!!!!!!! Men det är inte väskan som är det jobbiga, det är grejerna som låg i... hade precis varit på Kicks och köpt hudvårdprodukter för en himla massa pengar (men som jag tyckte att jag faktiskt kunde få unna mig) och självklart lägger jag i sakerna i Sats-väskan som någon nu förmodligen har snott.

Stod faktiskt och väntade in två tåg som kom tillbaka från Ropsten, men hittade självklart inget. Ringde till SL-hittegods där dom är idioter som verkligen inte har tid eller lust att hjälpa en. Fick istället hjälp av spärrvakten på Gärdet och hon ringde till spärrvakterna i Ropsten för att kolla om dom fått in nåt. Självklart inte. Bye bye pengar......

Och vad hände med att typ hjälpa sina medpassagerare??? Det satt en gubbjävlen mittemot mig och säger alltså ingenting!!!!!!!!!!! Vad är det med Sverige??????

Man ska helt enkelt inte säga att man är glad och lycklig med livet. Men framför allt är jag så sjukt jävla besviken på mig själv.... inte så att jag har råd att "tappa" så mycket pengar just nu.

Nu ska jag lägga mig och vara ledsen fram till att jag ska jobba.



Kommentarer
Postat av: jennie -failsafe-

fy fan vad surt!

2010-01-25 @ 20:36:55
URL: http://failsafe.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0