Dejting-time

Datum 2010-01-09 Klockslag 16:24:19
Jag och Christian hade en tokmysig dejt igår! Först åkte vi in till stan och åt supergod indisk mat på ett ställe som heter "Guru" som ligger vid Odenplan. Var lite tråkig och körde på Tikki Masala, men hur gott är inte det liksom??!! ;)

 

Var faktiskt i Indien på klassresa för typ 6-7 år sedan och då trodde jag aldrig att jag skulle tycka om indisk mat igen! Då fick vi det nämligen till frukost, lunch och middag två veckor i sträck! Och det var ju ingen större variation direkt... Men nu är jag förälskad igen! =)

Efter det försökte vi hitta nåt bra biljardställe med det var över en timmas kö överallt så vi hamnade på ett rätt så sunkigt hak och tog en öl och en gt (vi fick panik för att det var så kallt ute!). Vet ni att det var runt 18 minus igår??? SJUKT!!

 

Babe frös mest av alla..! ;)

Strax efter kl. 22 mötte vi upp Bult och Mike på centralen och knatade bort mot Nordic Light på Vasagatan. Det passade mig och Christian lite bättre än stället innan... ;) Där mötte vi upp Aaron, Sara och Pippi sen satt vi där och myste ett tag.






Bailys med krossad is... yummi! Anna och jag i ett nöstskal. ;)


Sen när dom stängde hoppade vi över till baren bredvid - "Laughing Duck" och sen tog jag och Christian och påbörjade den långa vägen hem. Hela 6 min. Jobbigt värre. ;)

Idag fortsätter vår mysdejt och vi har hittills hunnit med en pastalunch på Fälstöversten och nu ska vi ta och mysa ner oss i soffan. Ikväll blir det sen hemlagad middag och massa godis! ;)

Kommentarer
Postat av: Jommy

Guru är jättebra, bra att du tar så mycket bilder. Säger mycket mer än bra text. Det såg verkligen lyckat ut.

2010-04-18 @ 19:51:29
URL: http://jommy.bloggproffs.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0