Fyndig rubrik kan skrivas här...

Datum 2010-02-24 Klockslag 14:23:13
Hej hopp! Tre dagar kvar till LOOOOOV!! Eller ja, jag jobbar faktiskt på söndag... men ändå... känns bra att tänka så i alla fall... ;)

Idag har det redan varit full rulle. Ida S kom hit halv 12 för att repa lite dans. Halv 2 kom mamma och pappa hit med Boogie för att mäta lite grejer i badrummet. ÄNTLIGEN ska jag få ordentliga möbler! Har haft alla prylar i två blåa backar sen jag flyttade in. Så dom drog vidare till IKEA och lämnade Boogie här med mig. =)

Ikväll blir det mer fristående. Ska bli kul! Visade det vi filmat hittills för Ida idag och så visade jag lite andra friståenden på youtube och hon tyckte att mitt var "helt fantastiskt!" =) Gulle dig! <3

Nu kommer lite matbilder, bara så att ni vet! Måste ju visa min mat som jag beställde hemma igår. Det är nämligen en riktig klassiker i vårt hus! Chickentoast med lantchips (the american way), men det måste läggas upp på ett visst sätt..! Så här;

 

Y-U-M-M-I-!!!

 


 

Balanserade upp det hela i morse med lite nyttig frukost. ;)

 

 

  • Samma macka som igår (alltså jag gjorde en ny.. ;) ) fast med fetaost
  • Vaniljyoughurt (laktosfri) med rostade pumpakärnor, mandlar och frysta blåbär
  • Jasmineté

Det ska man väl kunna stå sig ett tag på!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0