Röjarvecka!

Datum 2010-02-09 Klockslag 23:55:04
Det är sjukt vilket ös det är den här veckan! Igår hade jag som sagt fysmarathon med gympass, korrande och sen TRE timmar MÖRDARundervisning på L-ö. I morse skulle jag upp tidigt och iväg på Ackis-möte, sen storstädning i lägenheten, vidare till m&p för middag (fast det är ju bara trevligt. =) ) 2,5-timmars undervisning på L-ö och till sist den avslutande dammsugningen av lägenheten. Fick jättedåligt samvete när jag drog igång dammsugaren (runt 23-tiden) och nästan sprang runt för att få det klart så snabbt som möjligt. Vill ju helst inte göra mina grannar irriterade. Tror inte att det var någon fara.



Ovanpå det har jag haft min härliga cp-huvudvärk idag. Jag borde verkligen ha lärt mig vid det här laget att alvedon hjälper mig lika mycket som att banka huvudet i väggen, men icke. Drog i mig två st Bamyl nu när jag kom hem, så jag sitter här och väntar på att bli lite mysgroggig. ;)

Imorgon blir det upp med tuppen och iväg till gymmet. Sen är det KOREOGRAFIDAG DELUX!! Friståendet till ST ska helt enkelt göras klart, sen på kvällen blir det gig på "Finest Awards" med Gathania på mitt "favvoställe" - Cafét. Men men, skit samma var vi är, kul att få giga i vilket fall som helst. =)

På torsdag har jag och Ida S bestämt oss för att ta en shoppingrunda på förmiddagen och bli lite "gym-stylade". Båda vi har börjat satsa stenhårt på gymmet och då upptäcker man ju också hur raffiga alla andra ser ut. Inte okej! Det gäller att vara snyggast överallt! ;)


På kvällen undervisar jag på Ackis och skulle behöva ha klart en helt ny koreografi tills dess... hmm... plus att jag förmodligen kommer behöva tiden att korra friståendet också....

På fredag är det genrep med Gathania på dagen, tre timmars undervisning på L-ö och gig på nåt gay-hak med Gathania på kvällen. Dom ringde dessutom från TV4 av någon anledning idag och frågade om jag ville vara med på någon traileraktig sak till "Körslaget" på dagen, men med tanke på allt annat jag ska göra så känns det kanske inte jätteaktuellt.

Lördag - fyra inbokade timmar att lära ut friståendet till några gymnaster plus inflyttningsfest hos en kär gammal väl. =)

Söndag - tre timmars undervinsning på Ackis. Sen kommer det säkert att dyka upp femtioelva andra småuppgifter, men det är bara att tacka och ta emot. ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0