Proteinfrukost och gay-gig

Datum 2010-02-12 Klockslag 10:40:57
Morrn morrn! Siiter här med min rosa proteindrink, två skinksmörgåsar med tomat och försöker vakna till... Babe åkte till studion för en stund sedan.

Inte helt fel att sitta här och morgonvakna till den här låten...

 

Laddar upp mig inför en sväng på gymmet. Sen ikväll blir det tre timmar undervisning på L-ö och till sist Gathania-gig på nåt gay-hak i stan. Samma ägare som fixade giget på Lino förra sommaren. Då såg det ut så här... Då va rman blond minsann!

 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0