HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är inte sant!!!!!

Datum 2010-02-02 Klockslag 15:19:45
HAHAHAHAAAAA!!! Ni kommer aldrig att tro det men jag är med i den här helt "fantastiska" reklamfilmen!!! =D =D =D Den här spelades faktiskt in samma dag som jag vann budgivningen på lägenheten. Man ser Madde en snabbis mitt i, men mig kommer ni ALDRIG att hitta!! HAHAHAHA!!! ;)





Annars då....

Shit vad jag är seg! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbat asset av mig i två dagar med en massa koreograferande, plus tre Tobbe-gig, en massa bilåkande plus auditionkursen innan det..! Jag bestämde att idag är en softardag. Eller ja, typ... Jobbade lite nu på förmiddagen och ska undervisa ikväll, men tiden däremellan är slöartime. Tycker att  jag är värd det. ;)

Klassen på L-ö med Ultimate Vibe gick superbra och det känns kul att köra igång med lite teknikträning som känns relativt nytt för nästan alla. Tror att dom kommer utvecklas som bara den!

Om man skulle ta och lägga sig i soffan med lite "Doodle Jump" kanske... ;)

Kommentarer
Postat av: saga

sv:Kul att du gillar videon! Inte helt bekvämt att dansa i röd färg... ;)



Ja, all kärlek till mange ;)

Nej, är du dansare? Jag såg dina bilder på headern, sjukt fina! Var dansar du? :D



& ja, men jag antar att fjortisarna ändå var lite mer normala förut, nu börjar det blir lite överdrivet enligt mig!

2010-02-07 @ 00:03:54
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0