Grym outfit!

Datum 2010-02-21 Klockslag 14:14:00
Hittade precis en tävling på Carolines mode. Man kan vinna en hel outfit (finns 14 st att välja mellan) och jag ÄLSKAR den här!! Så jag! ;)

 

Min motivering för att vinna den här är helt enkelt för att jag inte köpt ett enda klädesplagg till mig själv sen nyår (då jag köpte en kjol). Annars har jag faktiskt knappt köpt några kläder alls till mig själv sen jag flyttade in i lägenheten i november och det som tar upp mest plats i garderoben är mina gamla överanvända dans- och träningskläder. Jag behöver uppdateras!!

 

Här går ni in om ni också vill tävla;

http:/caroline.feber.se

Tävlingen avslutas den 22/2.


Kommentarer
Postat av: :)

Hej, trailern som visar Alice i underlandet, hur får man in en sån på bloggen, så att hela filmen syns?

2010-02-21 @ 17:45:31
URL: http://shuli.blogg.se/
Postat av: Blue is in Fashion This Year

Hi,

I wanted to invite you to visit my collages fashion blog,

Thank you :)

2010-03-02 @ 22:04:02
URL: http://www.blueisinfashionthisyear.com/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0