Finest Awards och Gathania-gig

Datum 2010-02-11 Klockslag 14:23:17
Gomorron typ..! Är så sjuuuuukt trött så jag sitter här med ögonen i kors och orkar knappt stå upp... misstänker att det är förra nattens "uppesittarkväll" som börjar ta ut sin rätt... (var hemma själv och kunde inte sova för fem öre..)

Igår blev det "Finest Awards" på Cafét och Gathania-gig. Det gick jättebra som vanligt. ;) Och man kan ju snacka om "kändis"-tät fest..! Alla som var med på själva prisutdelningen var väl mer eller mindre Paradise Hotel-folk och andra dockusåpamänniskor, blandat med alla typiska "Finest"-personer som Katrin Zytomierska, Josefine Crawford (som var konferencier), Bingo Rimér, Kenza, Sibel, Alice Svensson, Kishti Tomita, Anniela (som jag och Ida har ett projekt på gång med), osv osv osv osv...

Kishti var för övrigt hur söt som helst! Har aldrig träffat henne förut, men jag, Ida, Gathania, Alice, Anniela, Kishti och några andra delade nämligen loge så då blir det ju att man står och pratar lite (kände mig inte överdrivet sugen på att gå ut och mingla med resten av festen).

Anyway, Kishti blev helt fascinerad av mina ögon och frågade bl.a. om det var mina. ;) Hehe, ja jo det är dom ju liksom. =) Hon tyckte att dom "lyste" och var "helt fantastiska!" Sen sa hon, "Vet du vem som skulle passa galet bra som tjejen i Twilight? - DU!!". Tar det som en väldigt stor komplimang för 1; jag älskar Twilight, 2; tycker att Kristen Stewert som spelar Bella är sjukt fin och har sånna där ögon som man dras till.

Stor kram till dig Kishti! =)

Celina = Bella Swan?? ;)

Haha, kanske inte väldens bästa bild dock...

Jaa.. inte helt olikt ändå!


Tittade också på Alice en snabbis innan jag åkte vidare hem (hon var efter oss - Gathania-gänget) och hennes nya låt är så sjuuuuukt bra! Har eventuellt också ett väldigt roligt projekt på gång där, får se vad som händer. ;)

En till sak som var lite annorlunda från alla "vanliga" gig med Gathania var att hennes glada, snälla och egagerade mamma var där och tittade för första gången! Superkul! =)

En väldigt lyckad kväll, plus att jag fick med mig två "Goodiebags" hem! Här har ni en bild på vad jag hittade i dom...

Två flaskor alove vera body wash, fyra prover på body lotion och två prover på Cleansing Milk från "Sasco"

Två flaskor Heat defence från TRESemmé

Två specialgjorda nyckelringar från "Ferratum"

Två tidningar från "Recidence"

Två mascaror från "Oriflame Beauty"

Två "Nailkit" från "Depend Nails" (plasttippar behöver man ju verkligen.. ;) )

Tre nagelack från "Depend Nails"

Två matlagningshäften från "Quorn"

En prenumeration på ELLE eller Cosmopolitan

En massa roliga erbjundanden på underkläder, taxiresor, m.m.

Två chokladkakor från "Lindt"

Två vitanimdrycker från "Gaceau" (tyckte dom var så där, men babe gillade dom)

 

Älskar att få saker! ;)

 

Som vanligt lyckas dom ju också ta helt fantastiska bilder när vi står på scen så här kommer alla två..

(yes jag är ironisk)

Om ni tittar riktigt noga ser ni mitt hår där i bakgrunden. Ser ni? Vavava??

"Finest Sisters" som inledde hela galan med bl.a. Anniela, Alice och Kishti...

Alice & Kishti (som för övrigt var superhet i sin Pulp Fiction-frisyr!)


Kommentarer
Postat av: mammi g

Håller fullständigt med Kisti om dina ögon!

Jag hade svårt att sluta titta,de lyser verkligen upp!

Kul att träffas och lycka till med dans och allt!

Kram G:s mamma

2010-02-12 @ 14:03:20

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0