Det värsta som kunde hända....

Datum 2010-02-28 Klockslag 10:50:01
Ni kommer aldrig tro mig..... ni som läst mig blogg ett tag borde veta hur otroligt mycket jag älskar min iPhone... det är min bäbis.... och nu finns den inte mer.... eller jo, hos någon äcklig j-vla kleptoman!!! Ja, min älskling blev STULEN igår på giget. Den var kanske inte mer än 10 cm ifrån mig och någon har alltså bara tagit den.

Vi var tvugna att stå på den offentliga toaletten och bli sminkade så det sprang ju en hel del folk där. Det sjuka är att det var en fest där alla tydligen kände varandra och då borde sånt här verkligen inte hända.....

Nu kanske ni tycker att jag är fånig men jag har gråtit floder över min iPhone..!! Det här är bland det värsta jag varit med om.... Det som gjorde det ännu värre igår var att jag var tvungen att gå upp på scen och giga sekunden efter att jag upptäckt att den var stulen. Giget i sig hade säkert varit sjukt kul, men i mitt huvud var det helt fruktansvärt jobbigt att stå och "flirta" och smila mot publiken när man egentligen bara ville springa fram till alla inne i lokalen och börja rota i allas fickor och väskor. Och inte att förglömma - skrika och gråta ihjäl mig av ilska typ.

Kände verkligen att jag var värd det här. Tack.

Kommentarer
Postat av: sara

usch, så jävla b! Hoppas de kan spåra mobilen iaf, anmäl telefonens idnummer till polisen... värt ett försök kanske? Urk!

2010-02-28 @ 14:28:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0