Dansmusik

Datum 2010-02-06 Klockslag 13:58:50
Fick förresten den här söta kommentaren igår;

Postat av: Amanda

snälla, kan inte du skicka din spotify dans lista :D Skulle vara jättesnällt för du verkar ha grym låt smak. Älskar din blogg!

2010-02-05 @ 18:38:21

Svar; Tack som sagt för din supersöta kommentar. =) Känner mig lite otekniskt nu bara, visste inte ens att man kunde "skicka" en spotifylista. Men jag kan ju testa och se vad som händer. Sen har jag ju ingen ritkig "danslista" där, men jag kan ju skrapa ihop lite låtar som jag använder i koreografierna och uppvärmningen den här terminen. =)

Om det funkar så ska det bara vara att klicka på länken här under...
--->Dans

Kommentarer
Postat av: My

Videon var riktigt bra du! :)

Allt bra med dig?

2010-02-06 @ 22:00:41
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0