Christina Aguilera - 8 år gammal

Datum 2010-02-24 Klockslag 20:51:03
Eftersom jag inte är direkt jätteuppåt just nu så tänkte jag lägga upp lite klipp istället så slipper jag skriva nåt jag kommer ångra...

Hittade det här klippet på Christina Aguilera när hon sjunger "Black Velvet" som jag tänkte göra på auditionen. Här är hon bara 11 år och har gaaalen talang!

 

Här har ni henne 8 år gammal...

 

 

 


 

 

Här har ni den stora "rivalen".. ;)

Britney Spears typ 10-11 år gammal.

 

 

 

Här är hon iaf 10 år...


 

 


 

 

Bara för de får ni en liten bonus på lilla Avril Lavigne. =)

 

 

Ja det är hon...!


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

hihi vilka småfisar :)

2010-02-24 @ 21:03:52
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

asså christina! shit! lycka till på audition, hoppas dom förstår att dom ska välja dig, du passar perfekt till we will rock you! :)

2010-02-24 @ 21:34:12
URL: http://nathalieakselsen.com
Postat av: Linda

LOL på Avril ;)

2010-02-24 @ 23:27:29
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0