Svar på tal...

Datum 2010-08-16 Klockslag 20:00:47



Har fått några kommentarer som jag tänkte klumpa ihop och svara lite snabbt på. =)


Malin
om Möte med Belle:


Hej! Skulle du kunna förklara hur man bloggar från iphonen till blogg.se?



Det är inte så svårt. Om man bara vill skriva text så går man helt enkelt in på blogg.se och gör som vanligt. Vill man skicka en bild från telefonen till bloggen så skirver man ett sms eller mms och skickar det till 0730-121 163. Viktigt är då att mobilnumret till din egen mobil är inskrivet på "mott konto" --> "inställningar".



Anonym
om TeA pArTy:
taio cruz och keshas låt "dirty picture", om man klipper vid ungefär 50 sek in på låten
strip tease och bad girl, med danity kane


Då undrar jag; till vllken grupp?


Carro om Klänning och jeansväst idag. Vi har kört f...:

Heej!
Jag hängde på Hötorgscity igår och idag, och såg dig på modevisningen då. Du är grym ju! Och måste säga att du har sjukt snygg klädstil :D
Kram Carro


Tack å jättemycket! Hoppas att du gillade showen. =)



Lara om Facebooksida för Minivibe:


Hejsan!
Jag undrar om ni tar in fler dansare till gruppen eller är det en stängd grupp? Skulle uppskatta om du skickade ett mail till mig!
Tack på förhand, Lara



Hej hej! Man får gå på audition. Tider och datum finns på www.lidingodanscenter.se


Anonym om Det är inte lätt när det är svårt...:


De var med på bild i Lö-tisning också såg jag!! :D



Men hallå, det missade jag helt!! Var det länge sen?



David om Feeling hot hot hot!:


mm, du såg väldigt het ut när jag såg dig :)



Ja, det var väldigt varmt kan jag tala om!




A om Fotografering med Andreas Harnemo:


fett coola bilder!!



Tack så mycket! =)



Rickard om Bilder från Zipper:

Grymme-outfits och brutalt snygga sminkningar:)



Tack!! Lucaz kan sin grej liksom! ;)



Anonym om Shiiiiiit vilken rolig kväll!! :D Men nu m...:

du ser lite ut som Josefin Craford :O



Haha, tar det som en komplimang då! ;)





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0