Ny dag - nya bilder

Datum 2010-08-19 Klockslag 12:18:57
Hallå där! Hoppas att ni sovit gott. Jag sov så bra att jag inte vaknade förrän typ 11.30. Uuuuhh! ;) Idag är det jobba hemifrån som gäller. Tänkte sätta en korr till Feminine Vibe (L-ö), göra klart Belle's låt och börja på en "Fame-dans" som jag ska lära ut på en möhippa på lördag.

Och eftersom jag har en hel del att göra nu så är det väldigt praktiskt att Sofia jobbat som en liten häst hela natten för att få klart bilderna från helgen. Wiiee!! =) Hon har också lagt upp några filmer, men jag låter henne berätta lite mer om lördagen.... ;)

Måste förresten säga att Sofia är GRYM på att ta bilder med en vanlig digitalkamera! Photoshoot på det?? ;)



www.sofianavas.com

På lördagen vaknade man utvilad och taggad till att köra de tre sista showerna.
Vi fick 15min sovmorgon denna morgon, så kl 10 fanns alla på plats i våran stora ombyteslokal.
Vi hade vädret med oss även denna dag, så vi hoppades på att det skulle vara mkt folk i rörelse på stan.
Första showen kl 12 - check!
Under pausen fick vi ytterligare ett jobb. Det var nämligen en snubbe som jobbade på restaurangen som vi käkade på under helgen som hade en vän som hade svensexa. Han frågade därför oss om vi kunde ställa upp och dansa lite med honom på gatan - CHECK!
Andra showen kl 14 - check!
Sista showen kl 15.30 - check!
Efter den sista showen var alla oerhört nöjda! När vi var på väg ut för att göra lite reklam på stan kom en kille fram till oss. Han undrade om vi var en dansgrupp och förklarade att det var han som stod däruppe och DJ´a. Han berättade att han jobbade med musikvideo och hade grejer på gång. Han tyckte vi var grymma och undrade om vi, som dansgrupp skulle vara intresserade. Han tog vårt nummer och skulle höra av sig!

När vi var på väg hem dök det ytterligare upp en svensexa! vi hoppade självklart in i rampljuset...









































































 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0