Mördarhuvudvärk!!

Datum 2010-08-20 Klockslag 11:34:11
Blää... hoppas att ni sovit gott... det har inte jag... Det började med världens huvudvärk när jag vaknade igår som bara växte under dagen. På kvällen när jag gick och la mig så gjorde det ont, men jag tänkte att jag kanske kunde sova bort det. Fel av mig... Går runt som en zombie i lägenheten och huvudet känns som att det ska vändas ut och in.

Vad händer idag annars, jo först nu kl. 13 ska jag och Ida träffas i Torsvik och börja repa in Belle's show. Sen kl. 18 kommer Anniela och den andra dansaren Linda dit och då ska vi göra klart den showen.

Här har ni också den sista delen från modeshow-helgen. Gissa var texten och bilderna kommer ifrån. ;)

www.sofianavas.com




Modeshow - East


När vi var färdiga med den sista showen på lördagen åkte alla hem för att duscha & fräsha till sig inför kvällen.
Anna hade bokat bord åt oss på East, vid Stureplan.
Det var kul att dom flesta kunde komma och fira våran succéshow! Det beställdes in mat och vin. Titt som tätt kom även våran servitör med en bricka full med shots ifrån bartentern som Anna kände. Det tackar vi ödmjukast för!
Vi hade det jättetrevligt hela kvällen! Hoppas att man kommer få jobba tillsammans med allesammans igen :) vilket underbart gäng! Puss på er alla!



Snygga Celina & Anna


SKÅL!




The real nerd


The hot nerd










Yummie!








Den vackra Pauline!
















Celina is on fire!






På plats fanns även Klas & Göte


Bengt & Arne hade även svängarna förbi


Och dom hade med sig Börge & Frasse




Groupshot!




Alex glömde skorna hemma.




Freaks


En random snubbe skulle envisas med att ta "sexiga" bilder på mig, men jag hade en bättre idé. Han gillade den inte.


Naaaaaat! :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0