Halloj allihopa! Nu har jag semesteeeeeeer...

Datum 2010-08-02 Klockslag 20:23:58

img_2182 (MMS)

Halloj allihopa! Nu har jag semesteeeeeeerrr!!!  :D Har sprungit runt på stan hela dagen och gjort en massan ärenden (Apoteket, forex, h&m, Gina, Lindex, the usual.. ;) ) så därför har det blivit lite sämre med uppdateringen här. Imorgon kl. 10 går planet och ungefär 3 timmar senare är vi i Bulgarien!! :) Har bestämt att ta semester på riktigt så mobilen kommer att vara avstängd och tyvärr kommer det inte att bli något bloggande heller. Hoppas att ni förstår. Men jag lovar att det kommer bloggas loss när jag kommer tillbaka! :) Kanske slänger iväg ett litet inlägg innan jag hoppar på planet också. Hoppas att ni får en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0