Gomorron! Haha, snacka om sovmorgon! Siv t...

Datum 2010-08-15 Klockslag 13:31:38

img_2272 (MMS)

Gomorron! Haha, snacka om sovmorgon! Siv till kl. 12.30 idag, men det behövdes kan jag berätta. Det här är min första (och typ sista) helt lediga dag sedan vi kom hem från semestern. Idag ska det hängas i soffan, spelas Wii, äta middag hos m&p och käkas en hel del godis. ;) Här på bilden ser ni en toksöt Ida med lite skumpa i händerna. Middagen igår var verkligen jätteroligt och supermysig! Och det har fotats in i det oändliga ska ni veta. Ni kommer inte att bli besvikna! Sofia som är jätteduktig på redigering ska nämligen sätta ihop en liten "film" med alla bilder och klipp so tagits under helgen. Väntar med spänning! :) Men nu ska jag äta lite choklad och dricka lite té. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: ida

hej babe! de vore jättekul med wiie på onsdag =) tack för i helgen, nu ska jag dööö i soffan! puss! ida

2010-08-15 @ 13:37:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0