Förändringarnas tider...

Datum 2010-08-23 Klockslag 12:42:03
Det kommer att ske lite förändringar här på bloggen snart, så håll utkik! ;)

Idag är det måndag och väldigt många börjar skolan/jobbet, etc. Själv är jag väldigt tacksam för att jag är egenföretagare och kan bestämma mycket själv över min tid, men det gäller också att ha tillräckligt mycket diciplin att faktiskt sätta igång och jobba som alla andra. ;)

För min del så har jag tänkt att göra Belle's andra låt "Sound of Summer" idag, för imorgon ska jag och Ida trffas och repa igen. Sen om jag orkar och känner att jag har tid, så blir det nog ett kärt återbesök av en gammal väl - Sats Gärdet. Dags att börja jobba upp lite styrka igen!



Ida & jag

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0