"Take a look at my ass!"

Datum 2010-04-17 Klockslag 12:49:17
Hej hopp! Hoppas att ni hade en trevlig fredagkväll! Jag och Christian hade vår "äta onyttigt kväll", så det blev lite sånt. ;) Idag tänkte vi mest mysa (vi börjar med pannkaksfrukost/lunch), sen vidare till Fältöversten och fixa lite ärenden och sen ut mot Upcountrysnakenoizevillage - Upplands Väsby då. ;) Där blir det 50 års fest för Jossan och Bult. Mysmys!

Tror jag ligger lite efter, men jag fattade först igår kväll att den där vulkanen hade fått frispel. Haha, har för mycket dans i huvudet. ;) Lite läskigt ändå... dom där bilderna från Island när det är kl. 10 på morgonen och det är bäcksvart!

Det blir tyvärr ingen nageltävling eftersom det inte verkade vara alltförmånga intresserade. Men däremot tänkte jag komma med ett litet erbjudande till alla er studenter. Håll ögonen öppna!

Lämnar er för stunden med den här lilla videon. Den här tjejen var med när vi tunérade runt i Georgien med Sunblock (vi hade ju tre stycken "Slitz-brudar" med oss på scenen också) och hon har den roligaste rösten i hela världen! =D Hon låter alltså så här på riktigt!

Här har ni Linni! =)

 

 

Här har ni hela gänget från Georgien!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0