Min nya showreel!! =D

Datum 2010-04-06 Klockslag 11:12:29
Äntligen är den klar!! =D Jag och Christian satt i flera timmar igår och knåpade ihop allt. Måste säga att jag är riktigt nöjd. =) Sen väntar en liten annan förändring här på bloggen, men det tar vi en annan dag. Nyfikna? ;)

Nu MÅSTE ni faktiskt säga vad ni tycker? Skulle ni anlita mig som dansare/koreograf om ni fick den här videon skickad? ;)





Hmm... såg nu att det blev vääääldigt dålig kvalité på den när man la upp den på youtube. Måste lösas! Ni får stå ut med den här så länge.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar, vad nice!

Jag skulle "anlita" dig direkt!

2010-04-06 @ 11:35:04
URL: http://shuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanon. Ser väldigt proffsig ut. Hoppas att du får till kvaliteten så blir det toppen.



mamma

2010-04-06 @ 11:41:47
Postat av: A M M E

den är skit grym celina!!

2010-04-06 @ 11:52:28
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: Ida Warg

Tack finaste Celina <3 Fan vilken snygg showreal du fått ihop! Jag hade anlitat dig med en gång ;) Blev lite knas med biljetterna till på lördag pga. att min CP mobil ballat ur och väljer lite själv när den har lust att sända iväg sms eller inte :S Grrr... Ska kolla om det går att lösa ändå! PUSSSS på min schlaijna <3

2010-04-06 @ 12:16:25
URL: http://finest.se/idawarg
Postat av: Anonym

jag skulle defnitvt anlita dig!!

2010-04-06 @ 12:55:29
Postat av: charlin

skitsnyggt!

2010-04-06 @ 13:44:29
URL: http://chaarlin.blogg.se/
Postat av: Mamma Bult

Så himla bra Celina. Synd på kvalitén på mitten där men det går kanske att fixa. Men otroligt bra gjort och du är ju superduktig.

Kram :-)

2010-04-06 @ 19:16:00
URL: http://metrobloggen.se/emtes

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0