Karl&Knut-hög!

Datum 2010-04-22 Klockslag 22:00:03
Wiiieee!! Äntligen börjar jag komma in i kroppen lite! =) Kände stor skillnad från förra veckan, så det känns väldigt befriande. Sten som fallit från axlarna och så vidare... Åååååhhhh vad jag älskar deras koreografier!! Älskar till och med deras uppvärmning!

Fick en frågan förut om vad "K&K" var. Det är alltså Kar&Knut - två helt fantastiska danslärare/koreografer som jag började dansa för förra terminen och det räddade verkligen mig. Jag var nära på att bara släppa allt med dansen för att jag helt tappat suget, men efter att blivit övertalad av Madde så blev jag sen helt hooked. K&K = dansglädje på en nivå som få får chansen att uppleva. Vissa knarkar, andra gör som jag - dansar! ;)

Här har ni lite klipp på några koreografier som jag gjorde förra terminen (är inte med på filmerna dock);

 

(på den sista videon kan ni faktiskt se mig sittandes till vänster)

 

Ett stort TACK till Karl&Knut för att ni är så otroligt fantastiska!

Tror faktiskt aldrig att jag kommer hitta några bättre danslärare. Njuter av varje sekund av varje klass.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0