The dog and the rabbit and the keys...

Datum 2010-04-21 Klockslag 13:47:06
Nä, nu är det banne mig dags! Det kommer hända något stort snart. Jag vet det. My break! (i positiv mening alltså) Det känns i luften. Ni vet var ni hörde det först..! ;)




Har haft 24 tokmysiga timmar med min lilla bäbis Boogie. Han har hälsat på hundar, han har kissat på varenda buske/lyktstolpe/trädstam/grästuva/blomma som passerats, han har jagat bollen, han har jagat kaniner... ja... finns det nåt han inte gjort? ;) Tänkte berätta lite om kaninhistorien.

Jag skulle alltså gå ut med Boogie en snabbis innan jag skulle iväg och undervisa igår kväll. Går ut som vanligt utanför huset - som vanligt utan koppel.... efter en stunds nosande sker detta.



 

 

 

(okej, nu är Boogie liten och vit, men ni fattar grejen)

 


 

 


 


 

Celina springer efter och får tag på Boogie långt därifrån. Vi går snabbt tillbaka eftersom att jag har bråttom till tunnelbanan. Precis när vi kommit tillbaka och jag ska låsa upp så upptäcker jag att NYCKLARNA ÄR BORTA!!!!

 


 

 

Jag blir tvungen att springa tillbaka hela vägen (med Boogie i koppel) och leta. Hittar dom längst bort - springer tillbaka, skjutsar in en väldigt trött hund i lägenheten och springer ner till tunnelbanan.

 

 

Och det var alltså historien om "The dog the rabbit and the keys". ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha ha ha hi hi hiiiiii!

Du skulle jobba som copyrighter! Något att tänka på?



mamma

2010-04-21 @ 14:38:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0