IKEA-crap

Datum 2010-04-12 Klockslag 14:30:47
Skickade över ett mms från mobilen för några timmar sen, men det verkar inte ha kommit fram. =(

Där skrev jag iaf att det blev lite omplanering av dagen. Pappa skulle ju komma hit och sätta ihop badrumsmöbeln bara det att när han öppnade kartongen var handfatet helt sönderslaget. Fyra stora porslinsklossar. Inte helt okej. Så det blev en snabbis ut till IKEA och tillbaka. Nu - några timmar försenade, sitter pappa och meckar och jag tänkte försöka sätta mig och korra lite till klassen imorn.

Så här ska det se ut när det är fördigbyggt (fast med frostat glas istället för vit dörr)



Här har ni också bilden som jag försökte skicka med. En liten dagens då to ya'll...

 

Skinnjacka - Modekungen

Munkjacka - BikBok (gammal)

Tisha - GT

Skjorta - H&M

Jeans - Christians

Grå/svarta leopardleggings (syns knappt) - H&M

Smycken - blandat

Skor - Converse

Solbrillor - Topshop


Kommentarer
Postat av: Linda

Looking gooood! Hoppas du mår bra, puss

2010-04-12 @ 15:36:57
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Gillar verkligen din stil! Hur snyggt som helst!!

2010-04-15 @ 11:23:55
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0