Hjälp..!

Datum 2010-04-11 Klockslag 19:31:16
Vad hände med min statestik igår liksom? Den bara flög i taket. Trevligt! =)

Lite recension om Circus Möller:

Kan ju sammanfatta det mesta med att mina mungipor var fastlimmade vid öronen nästan konstant under hela showen, dvs två timmar i sträck. Guuuud vad jag skrattade! Det är verkligen en helt annan sak att se det live än på TV. Dessutom sändes just denna show live på nätet så dom hade fyllt hela Intiman med publik och stämningen var grym! =)

Tydligen satt det någon snubbe på TV 4 som skulle avgöra om det skulle bli en andra säsong av "Circus Möller", så dom kördet verkligen järnet! På scenen var det alltså Måns Möller, Sean Banan och tre andra killar som jag inte har så bra koll på, men som sagt - man hade nära till skrattkrampen under hela showen. Min favorit var faktiskt Måns. Det märks att han hållit på ett tag och det kändes väldigt proffsigt.

Hoppas att det går bra för dom! Håller tummarna! =)




Idag har jag som sagt varit på audition till en grupp som heter "Keylas". Var lite osäker på om dom sökte bakgrundsdansare eller dansare som ska vara med i själva gruppen, och tydligen var det det senare. Åkte som sagt ända ut till Tyresö till en liten dansskola som befann sig mitt ute i ett villaområde - i en källare. Haha, ja jag blev lite nervös där ett tag men det var lugnt. ;) Där var det jag och tre andra dansare som dom hade plockat ut från alla ansökningar via Stagpool. Bl.a. söta Annica som jag gigade med i Sunblock! Världen är allt liten. =)

Vi fick dansa lite av deras koreografi som min Elin tydligen hade gjort (världen är liten ja precis) och sen fick vi dansa lite eget. Efter det blev det lite intervju och sen tog jag, Annica och Felicia (en av dansarna) sällskap hemåt.

Tjejerna i gruppen är nu bara två stycken, men har tidigare varit uppåt fem. Nu vill dom alltså ha två som sjunger (dom) och två dansare. Vet att ni är fruktansvärt nyfikna på vilka dom är, så här får ni lite youtube-klipp att feast your eyes on. ;)

Tjejerna vill alltså satsa på klubb-gig och har tydligen varit ända borta på Malta och gigat.


 

Här kan ni läsa lite mer om själva gruppen.

 

www.keylas.com


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0