Balkongmys

Datum 2010-04-06 Klockslag 18:17:52
Åååååhhh vad jag blir glad när solen lyser! Och vad passar inte bättre till än en nyinredd balkong! =D Först kom mamma, pappa och Boogie förbi med bordet som vi inte fick ihop senast (som nu är ihopsatt) och ställde ut det på balkongen tillsammans med de nya stolarna. Efter det blev det en Gärdet-promenad och sen har jag suttit på balkongen och bara sugit åt mig av varenda liten solstråle jag kommit åt. ;) Un-der-bart!! Tänk alla mysiga sommarmornar när man kan sitta på balkongen gosa in sig i en filt och en kopp té...

Det känns som att lägenheten har blivit större. Inte så konstigt kanske egentligen för jag har ju indirekt fått "ett till rum". Men det känns faktiskt ganska så mycket. Nästa vecka ska vi börja fixa med badrummet också. Wiiee! =) Sen i maj så tänkte jag börja sommarinreda lite här. Ni vet, byta gardiner, lite kuddar, ljuslyktor osv.

 


Kommentarer
Postat av: julia

nice balcony!!;) jag undrar vart du dansar någonstans? antar att du bor i sthlm? kram!!

2010-04-06 @ 20:35:31
URL: http://juliadance.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0