April, april!

Datum 2010-04-01 Klockslag 13:35:25
Någon som har lurats nåt idag? Själv har jag hållit mig väldigt sanningsenlig hela morgonen. Får se hur länge det varar... ;)

Jaha, då var påskhelgen officiellt invigen för alla andra också. =) Nu tänker jag låta gammal och säga "guuud vad tiden går snabbt!", men det gör den också! Vad gjorde jag förra året vid den här tiden liksom...? Fördelen med att skriva en blogg är att man faktiskt kan kolla exakt vad man gjorde då. ;)

Om ni vill titta efter själva så kan ni gå in här. För er andra som inte orkar kan jag meddela att jag precis spelat in Johan Palm's musikvideo till "Emma-Lee", så varje inlägg i någon vecka handlar typ om det.. ;)

Ja, självklart så måste jag ju lägga upp videon nu igen. Det hör ju liksom till!

 

Här har ni lite "behind the scenes"-klipp också.... ;)

 

 

Och så här såg det ut när mina små murmeldjur bestämmer sig för att gå och shoppa kräftstjärtar, bananer, små barn och jag vet inte vad.... ;)

 

 

Nä, snart kommer Monica (min gamla högstadielärare) och hälsar på. Hörs sen! =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0