Alltså, att man nästan ska behöva starta k...

Datum 2010-04-17 Klockslag 18:32:30

img_0623 (MMS)

Alltså, att man nästan ska behöva starta krig för att få ett par strumpbyxor?! Snälla Mike hämtade ju ut min påse på Lindex för några dagar sedan, bara det att kärringen i affären kunde ju inte skilja på RANDIGT och RUTIGT!! Fick alltså två par rutiga strumpbyxor. Suck... Som tur var skulle vi ju ändå ut till Väsby idag, men chanserna att det fanns två par kvar i min storlek var väl kanske inte alltför stor. Tog med mig påsen till Lindex med kvitto och allt och HITTAR två par! Tar dom till kassan och kärringen står där. Först jiddrade hon en massa om att förpackningen var öppnad (?!) och att hon inte ville byta dom. Tror hon såg min "du-kommer-dö-en-smärtsam-och-långsam-död-blick" för sen ändrade hon sig ;) Var rätt så pissed off redan innan om man säger så.. Jag menar, VEM är så pantad att man inte ser skillnad på randigt och rutigt? Eller så kanske hon hoppades på att jag inte skulle märka nåt.. ;) Nu har jag iaf mina två par, halleluja!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0