Ja jag heter Slyna.....!

Datum 2009-09-28 Klockslag 23:46:55
Hej hallå! Tänkte börja att be om ursäkt för den extremt tråkiga och dåliga uppdateringen på sistone... fy skäms på mig! Har haft alldeles för mycket att göra helt enkelt..

I torsdags åkte vi på kryssning som sagt. Giget gick helt okej, bortsett från att det började gunga som tusan precis innan vi gick på. Kan ju säga att det är en utmaning att stå i högklackat på en svajande scen. But we did it! ;)

Efter giget blev det häng med resten av "artist folket". Förutom Gathania, Ein, jag och managern Vickan, så var också Gaby, Waldo's people och Star Pilote a.k.a. Johan Becker där. Själv blev jag väldigt glatt överraskad på terminalen där jag mötte upp Mathilda Cambrant (som också undervisar Fem.vibe på Ackis) som skulle dansa med Waldo's people. Grymt kul! =)

En flummig grej hände senare på natten. Folk på båten var - inte helt överraskande - aspackade och när jag och Mathilda stod och pratade precis bredvis dansgolvet vinglar det fram några idioter och frågade vad jag hette.


Efter några dräpande kommentarer från Mathilda vänder vi oss om och går.. bakom oss hör vi dessa iditoter bröla;




Suck...

Sen på fredagen var jag helt utslagen och låg mest hemma hos Christian och myste. Inte helt fel.. ;)

På lördagen mötte jag upp min Aijda och vi tog en mini shoppingtur på stan. Själv hatar jag verkligena tt köpa smink, men måste man så måste man! Eller ja... jag brukar alltid dra ut på det i sista sekund och stå och skrapa burkarna rena på minsta lilla mickroskopiska partikel innan jag masar mig iväg och handlar nytt. Varför? Jo 1; Det är tråkigt för man köper ju bara sånt man redan använder. 2; Det är så satans DYRT!!!! Som tur är håller det ju länge, men åååååhhh - ångest!!

I lördags tog jag mig alltså i kragen och köpte mig en ny foundation från I.D. (det sved i plånkan...!). Sen var jag tvungen att leta upp ett par nya solglajjor eftersom mina är trasiga. Och till sista hittade jag en fin långärmad (billig faktiskt!) tröja på Zara som man både kan ha på dansen och till vardags. Hur praktiskt är inte det liksom! ;)


När vi shoppat klart hamnade vi på Centralbadets supermysiga utecafé. Mys mys! =)

Och till sist (men inte minst) supermysmiddag med min andre hälft.



Igår (söndag) blev det en lååååång sovmorgon och sen undervisning på Ackis. Och nu idag har jag inte gjort så mycket mer än undervisat på Lidingö faktiskt. Funtar på att fortsätta lite med städni.... nej just det... får vara försiktig med att uttala det ordet högt nu för tiden... (ni kan läsa lite längre ner på bloggen varför).

Här har ni lite obligatoriska youtube-klipp på dom som följde med och gigade med oss på kryssningen! =)
Tänkte att jag skulle försöka fixa fram lite bilder från själva uppträdandet. Vet att det var minst en fotograf som sprang runt och blixtrade loss..!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

men gud så hemskt det dära med slyna ;P

2009-09-29 @ 07:55:47
URL: http://johannalindgrens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0