Karl&Knut-ad

Datum 2009-09-04 Klockslag 00:11:23
Ni som har tagit deras klass vet precis vad "Karl&Knut-ad" bertyder... Tog min första klass för dom idag och ja... alla ni som tjatat på mig under flera års tid, I LOVED IT!!! =D Och jag kände mig dessutom inte dålig!! All min nedstämdhet efter gårdagens klasser har bara försvunnit, just nu exiterar bara dessa två dansdanskar. ;)

TACK till underbara K&K för att ni gav mig dansglädje och min inspiration tillbaka!! Ni är guld värda! Torsdagar är numera min absoluta favoritdansdag!

Karl & Knut



Har precis satt i skenorna i munnen igen och yes, det ilar och svider.. men vill man vara fin.. ;) Det jobbigaste är faktiskt allt jäkla gegg och slem. Måste gå och spotta var femte minut typ. Urk!

Trots allt detta är jag fortfarande överlycklig att jag äntligen får göra det här! Five more nights... only five more nights.. ;)

Smile through the pain...!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Celina dom är ju från norge haha! Kul att du gick!! Bra där!

2009-09-04 @ 17:38:45
URL: http://dancefirst.blogg.se/
Postat av: Natalia

fan va kul.förstår din känsla. dans är det bästa som finns.

2009-09-04 @ 20:18:52
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0