Karl & Knut - lycka!

Datum 2009-09-11 Klockslag 01:16:44
Ja jag vet, jag ligger några år efter, men jag kan bara inte sluta prata om min nya livsupptäckt - Karl & Knut! Såååå länge har jag mått piss för att jag inte haft någon eller något som inspirerar mig ordentligt (tänker då på mitt eget dansande), men så kom dom. Dessa två underbara norska räddare i nöden.

Är förälskad i bara uppvärmingen t.ex! Dom är också bland de väldigt få lärarna som fått mig att bara släppa loss totalt. Att skita i om det ser perfekt ut och bara dansa dansa dansa dansa!! En av de bästa känslorna i världen... =)

Blev också väldigt glad efter lektionen när jag satt utanför och skulle ta på mig skorna. Knut frågade då var jag dansade annars och när jag sa att jag inte dansade någon särskild stans just nu så blev han väldigt förvånad. Sen kom Therese fram och sa att hon hade tittat på mig på klassen och hon tyckte att det var kul att se hur mycket jag utvecklats från bara förra året när jag började daglinjen. Då blev jag glad! =) Känns som en väldigt stor lättnad att jag faktiskt utvecklades och framför allt - tagit det med mig. =D

Imorn kommer diverse blåmärken att träda fram på min stackars mörbultade kropp. Kan ju säga att det inte är lätt att dansa K&K-dans med typ 500 pers i samma sal... En tjej sparkade till mig så hårt på handen mitt under en golvrörelse att jag nästan trodde att jag blev seriöst skadad... =/ Men det är sååååå värt det en miljard gånger om!

Här är lite smakprov på vad dom gjort...


Så, nu ska jag sluta prata om Karl & Knut... för idag iaf... ;)



Imorn ska jag träffa upp Hector och Ida S och repa till vår nya krogshow!! Wiiiieee!!! =D Kommer bli grymt! Sen har jag också nästan korrat klart allt till musikvideon med Josh Gabriel. Ska repa med dansarna på lördag är det tänk.... är fortfarande en dansare kort, men förhoppningsvis löser det sig imorn.

Frågan är ju om man kanske skulle ta och sova nu eftersom det inte blev så mycket av den varan nu i natt...

Hm...

Ja så får det bli..!

Gonatt! =)

Kommentarer
Postat av: Cristian

Grymt bra video! :) Me luv.

2009-09-11 @ 01:21:58
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Ja, sova låter som en bra idé! (:

2009-09-11 @ 03:20:45
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: marie

måste kännas riktigt bra efter ett sådant pass! hoppas du sovit bättre i natt nu då!

2009-09-11 @ 12:18:54
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0