Fullt upp!

Datum 2009-09-07 Klockslag 23:56:01
Så där ja, nu ska jag uppdatra er lite om vad som hänt de senaste dagarna...

Outfiten från i lördags blev lite moddad - Det blev långa trasiga jeans och så då min andra balettdräkt (som jag lyckades ta på mig i Vickans bil på vägen till festen ;) ). Men vi tar allt från början...

I lördags förmiddag åkte jag och pappa till lägenheten för att möta upp målaren som skulle komma och titta på lite grejer. Precis då var Anna ute och gick i närheten med sin hund Cissi, så jag bjöd in dom på en liten tour. Efter det tog vi sällskap tillbaka till hennes lägenhet och sen vidare till Fältöversten där vi köpte på oss diverse "brunch-mys", dvs croissanter, marmelad, annat fikabröd och mycket annat. Guuud vad mysigt det blev och guuuud vad mätta vi blev!!

När vi ätit klart rullade vi in till badrummet där Anna (som är makeup-artist) hjälpte mig med festsminkningen som blev tooookfin!! Guld blandat med grönt som gick över i svart.. snyggt!

Sen stressade jag iväg och hann precis in på bröllopet där Christian och Vickan skulle giga, och det var jättefint! =)

Efter det fick vi skjuts av en väldigt snäll Vickan ända bort till Mia och Hasse ute i Väsby ("HEAT-Jona's" föräldrar). Där fanns det en massa glatt folk, bål, lekar, cateringmat, ännu mera lekar (bland annat en lek där jag pratiskt taget grät av skratt! Inte särskilt uppskattat av mitt smink dock... ;) ), trevligt och roligt mingel och till sist kvällsmat - korv med bröd! RUTT av Mia säger jag bara!

(lånat en bild av Johanna Salkert på fejjan)

Här har vi kärring-hörnan då.. ;)
Loppan, Mickan, Jossan, jag, Stina och Mandy.




I söndags hände inte så mycket mer än att jag jobbade på Ackis. Men kul var det iaf! =) Var dock väldigt seg under dagen, men det blev bara att bita ihop..!

Idag har jag först varit och lunchat med Ida S på Coffehouse by George på Odenplan där allt kostar typ en mijlon..! Men trevligt sällskap var det iaf! Alltid lika mysigt att få lite qualitytime med Ida... =)

Efter det tog jag en promenad bort till Kamisol där vi skulle hålla castingen för dansarna till musikvideon som ska spelas in om en vecka. Jag och regissören Melanie han prata ihop oss lite mer också om koreografin och känslan i videon. Tror att det kommer bli grymt!

Och nu ikväll har jag undervisat två klasser på L-ö Danscenter med någon slags lagrat bottenskrapsenergi som uttryckte sig i form av övertrötthet... jaja, det gäller att bjuda på sig själv ibland! ;)

Imorn har jag SOVMORGON och tänkte då försöka ta tag i resten av alla kläder som ska säljas.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kärringhörnan?

Hottingsoffan juh!

2009-09-08 @ 00:01:00
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar:Jag bara menade att du såg söt ut :D

2009-09-08 @ 12:07:30
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Marina

Svar: Varsågod! Det var så lite så! :)

Jag vet, jag kan typ inte sluta läsa boken, fastän jag vet hur filmen slutar. :P haha

2009-09-08 @ 12:09:32
URL: http://minlillafotoblogg.blogg.se/
Postat av: emma

haha jag håller med dig om det med kissie! hoppas du har en bra tisdag nu?

2009-09-08 @ 13:16:48
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0