Back from the dead...

Datum 2009-09-21 Klockslag 23:19:55
Hej och hå... det är inte kul att bli matförgiftad, det är en sak som är klar...

Sov alltså kvar hos Bea och David efter deras fest i lördags och på natten började jag må dåligt... sjukt dåligt... helt sjukt j-vla äckeldåligt! Och det är ju inte jättekul att må så när man dessutom är hemma hos några andra. Inte så att man är jättesugen på att slänga en "pizza" i deras nya fina soffa, eller inte någon annan stans heller för den delen (dom har verkligen sjukt fint hus!).

Jag sov... ingenting! Från klockan halv tre på morgonen till klockan elva låg, satt, vankade och stod jag lite här och var. Det spelade liksom ingen roll vad man gjorde, ALLT fick en att må sämre. Och stackars Christian som låg bredvid mig kunde inte ens klappa på mig utan att jag mådde ännu mer illa...

På morgonen sen tog vi en taxi hem och resten av dagen är som i nån slags mysko dimma. Jag var vaken, fast jag kunde däcka till lite här och var så fort jag la mig i horisontellt läge. Och inte så där "mysigt" somnande, utan ni vet när man är så där trött så att man nästan svimmar på plats, och sen när man blir väckt så skakar hela kroppen av utmattning? Så trött var jag.

Men i natt sov jag gott kan jag lova. =)

Mår fortfarande lite konstigt, men jag har ändå lyckats ta mig igenom att undervisa två klasser nu ikväll, så imorn hoppas jag på att vara helt återställd. Vilket jag nog behöver eftersom jag och Elin först ska repa till Gathania-giget nu på torsdag (Partykryssning med 107,5 på Silja Galaxy), sen blir det klass med Urban Angels och efter det undervisning i två timmar på kvällen.

Annars då, jo golvläggarna tog över min lägenhet idag! Har hört på ryktesvägar att det redan ser väldigt fint ut! =)

Går förresten och drömmer om en tokmysig kofta jag såg på Gina för någon dag sen... men jag antar att den är slut överallt, så det är väl bara att glömma...

Åh just det ja! La upp mina skor på blocket för några dagar sen. Har du storlek 36 eller mindre, gå in och kolla för nu söljer jag dom för ett skambud! Vill bara bli av med dom eftersom jag verkligen måste rensa nu när jag ska flytta.

http://www.blocket.se/stockholm/Trendiga_skor_fran_Asos___Oasis_23634359.htm?ca=11&w=1


Har inte så värst mycket mer att säga just nu (kommer nog mer sen under kvällen ;) ), men jag måste bara lägga upp det här "gamla" klippet från ett "So you think you can dance"-avsnitt. "Ramalama" av fantastiske Wade Robson. Enjoy! =)


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Tack gumman! Men OJ vad hände med Polen? Har du fått betalt av Iwona ännu? JAAAA myskväll :) Fredag? Hoppas du mår bättre sötnos <3 PUSSS

2009-09-22 @ 08:26:13
URL: http://idawarg.com
Postat av: Linnéa

Hej där!

Dina skor som du har lagt ut på blocket.. Har du någon köpare?? Annars är jag intresserad.. Bor i Sthlm.. Kram Linnéa

2009-09-24 @ 22:02:37
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul, jag ÄLSKAR också Wade Robson och i synnerhet det här fantastiska numret!! Har också bloggat om det :-)

2009-09-26 @ 23:51:50
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0