Aijda & Schlaijna

Datum 2009-09-16 Klockslag 22:11:15
Nu är jag hemma från en jättemysig middag med en jättemysig Ida på ett gaaaalet bra matställe på Sveavägen! Vi stod och kollade på menyn i typ en haltimma innan vi kunde bestämma oss för vad vi skulle ha.

Var väldigt mysigt också att få lite quality-time med min Aijda. Alldeles för länge sen som sagt. Och vi har bestämt att vi måste börja dra ihop lite myskvällar nu framöver också!

Här har ni en bild på Aijda och Schlaijna från Gathania-giget i Polen.

 

Och här har ni en flummig en...

(ja, jag börjar bli Photoshop-nörd.. tycker det är kul att testa lite olika grejor. Don't judge me... ;) )

 


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Wiii baby du och jag <3

2009-09-17 @ 08:04:05
URL: http://idawarg.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0