Svar på tal!

Datum 2009-10-18 Klockslag 21:58:50
Tänkte svara lite på några av era kommentarer till dom som inte lämnat någon länk. =)


Postat av: Johanna

Du som är så duktig på att dansa varför söker du inte till ngn heltidsutbildning som balettackademien eller danshögskolan?

Svar; Tack för komplimangen först och främst! ;) Jag funderade på att söka till Ackis förut, men den utbildningen är helt enkelt inte för mig. Jag är redan inne i jobbsvängen och en heltidsutbildning skulle bara ta upp tid för mig som det ser ut nu. Men jag skulle jättegärna hoppa på någon halvtidsutbildning som Daglinjen på Kühlers, fast en högre nivå. Tyvärr finns det inte något sånt just nu, men det kanske dyker upp. =)


Postat av: Danni

Ta det lugnt tjejen! Det där tror jag är stress symptom. Ta inte på dig för mkt, du får ångra det sen. Hoppas allt är bra! Kram

Svar; Tack för omtanken! =) Jo, jag vet själv att det är ganska så grova stressymptom. Som tur är har det blivit väldigt mycket bättre sen det hände och jag har en väldigt bra pojkvän som tvingar mig att ta det lugnt på kvällarna. ;) Kram kram


Postat av: Amanda

Är det nån speciell nivå på Urban Angels-klasserna? :)

Svar; Njaaa... skulle säga avancerad typ.. varierar lite, men det beror ju också på vilken skolas nivå man jämför med. =)

 

Postat av: gremling

Vad är det för hundras? :)

Svar; Det är en "Westie" - West Highland White Terrier och Boogie är vår andra. Vår första hette Minus och blev 15 år gammal. =)



Postat av: Jacob W

Amen!!!

Den här videon passar rätt bra också om du inte sett den innan...
http://www.youtube.com/watch?v=r31cXWt_ndA

hoppas allt är fint med dig Celina!

Kramar jacob =D

Svar; Tack för länken! Med mig är det bara bra! Hur går det för dig med undervisningen? Du kommer väl hem och hälsar på snart? =)

Stor kram!

 

Postat av: Elin

Härligt att ha hitttat till en så vettig och intelligent blogg som din :) Vikthysterin är ju överallt, och som du säger så står man ju som dansare framför spegeln i otaliga timmar, det gör det säkert lättare att få onödiga komplex för både det ena och det andra.. Ser fram emot att följa din blogg i framtiden ! ;)

Svar; Tack så jättemycket för din kommentar! =) Är så trött på att alla (iaf som dansar) ska må dåligt över hur de ser ut bara för att "det är inne att klaga". Det gäller att ta hand om sin kropp! Hoppas att du stannar kvar och läser vidare. =)

 

Postat av: Anonym

hejhej! såg faktiskt dig på stan förut. Jag undrar, var köpte du dina uggs-liknande skor? superfina!

Svar; Hallå där! Tack så mycket! =) Dom jag tror du menar är dom mörkbruna som man knyter i sidan? Köpte dom på H&M's barnavdelning förra vintern faktiskt. Men jag såg att dom hade fått in nya färger nu i år. Om du undrar någon annan gång får du gärna komma fram och fråga, blir bara glad då! =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0