Snark...

Datum 2009-10-22 Klockslag 13:23:52
"Godmorgon" på er! Har iofs varit uppe ett tag, men det känns inte som att jag börjat vakna till förrän nu. ;) Igår blev det jazz-klass med Jennie som sagt. Hittade faktiskt koreografin som vi körde på youtube. Det här är från i somras så jag är inte med och dansar... (fast vi gjorde bara fram till 0.31 ungefär)

 

 


 

Gissa vad som händer idag då, jo rep med Idaaaa! ;) Idag äntligen kommer vi att göra klart hela showen. Wiiee!! Imorn blir sista repet och på lördag 08.06 går bussen från L-ö centrum. Vi kommer då också blir tvugna att släpa med oss två stolar, vilket förmodligen kommer att se lite udda ut på väg till Ekerö.. ;)

 

Nä, men annars har jag väl inte så mycket mer roligt att berätta. Tänkte åka förbi Mio idag och kolla om mitt överkast till sängen har kommit in (som jag har väntat på i typ två månader nu...). Dom är inte överdrivet hjälpsamma i den där affären kan jag ju tala om. Morr... Ser ut så här fast i ljus/mellangrått...

 

 

Jaja... hörs senare!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0