....

Datum 2009-10-02 Klockslag 21:20:04
På Karl&Knut-klassen i onsdags råkade jag dra till lite muskler i höften, vilket gjorde sjuuuuukt ont!! Hade klass med dom dagen efter också så man var ju lite halvpanikig innan... men det gick som tur var bra... med höften iaf...

Fick däremot galna dubbelslag på hjärtat (typ 4-5 st i rad) och jag trodde seriöst en stund att jag antingen skulle svimma eller dö på plats. Så fruktansvärt obehagligt!

Som tur är har jag världens mest omhändertagande pojkvän som jag kunde luta mig mot resten av kvällen. =)

Nu i helgen är det bara att ta det lugnt som gäller. Kanske lite bio, middag i stan och allmänt myspys med karl. Och nu vankas det pasta med lax och grönsaker. Luktar MUMS! =)


Kommentarer
Postat av: jennie -failsafe-

läskigt med dubbelslag!

2009-10-02 @ 23:07:07
URL: http://failsafe.blogg.se/
Postat av: olivia

jätte ´fin header =)

2009-10-03 @ 19:58:48
URL: http://finlitendag.blogg.se/
Postat av: olivia

jätte ´fin header =)

2009-10-03 @ 19:58:55
URL: http://finlitendag.blogg.se/
Postat av: marielle nyberg

snygg blogg ;) gjort i helgen ?

2009-10-04 @ 15:40:30
URL: http://mariellenybergs.blogg.se/
Postat av: Danni

Ta det lugnt tjejen! Det där tror jag är stress symptom. Ta inte på dig för mkt, du får ångra det sen. Hoppas allt är bra! Kram

2009-10-07 @ 15:10:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0