....

Datum 2009-10-06 Klockslag 17:28:16
I morse var jag, mamma och pappa i stan och svingade fram oss i djungeln av köksmosaik... jag kräääks på mosaik nu känns det som!! Men det verkar som att vi har hittat nåt iaf...

 

Typ liknande det här fast avlånga bitar, fast ett annat mönster (typ som tegel).

Tror det kan bli grymt! =)

 

Efter det var jag inne på Marikas och tog Urban Angels-klassen. Jag sög, men what the f*ck. Ibland har man dåliga dagar bara... kunde inte alls fokusera! Men koreografin var jättefin.

Nu har jag lyckats korra klart Michael Jackson's "Black or White" till klasserna ikväll, så nu är det väl bara att äta lite middag och chilla fram till kl. 19...

Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Älsklingen hur är det fatt? Du vet att det är bara att ringa mig när du vill! Vi borde ta en fika snart igen :) PUSSS på dig

2009-10-07 @ 08:12:46
URL: http://idawarg.com
Postat av: Amanda

Är det nån speciell nivå på Urban Angels-klasserna? :)

2009-10-08 @ 13:58:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0