Dansbakis

Datum 2009-10-30 Klockslag 17:25:33
Hej hopp! Usch, har känt mig alldeles dansbakis idag.. Var på audition igår och dansade konstant från kl. 10-17!! Kan ju säga att jag sov väldigt gott i natt. ;)

Idag har jag och babe haft en riktig mysdag och sprungit runt på stan en del och nu ska vi har en riktig fredagsmys kväll. =)

Alltså, sataaan vad mycket folk det var i stan by the way!! Helt sjukt! Borde inte folk vara bortresta eller nåt? Haha, jag är lite konstig, men jag har tänkt på ibland om man skulle filma när man går en stäcka på drottninggatan en sån här dag. Sen klipper man bort alla andra och bara kollar hur man själv tar sig fram på en öppen gata..! Haha.. ja lite konstig är jag.. ;)

Lite lägenhetsuppdate; Köket kom ÄNTLIGEN igår! Tre dagar försenat.. j-vla transportfirma.. morr.. Men nu är dom i full gång i alla fall! Plus att träplattorna till balkongen är tillskurna, plus att EM ringde igår och sa att min soffa har kommit!!!!! Iiiiiiiiiiihihihihihi!!!! =D Den kommer bli sååååå fin!! Den ser typ ut så här;

 

Det här är samma "grund" som jag har, fast min har fyrkantiga armstöd (istället för att dom svänger in som på bilden), två nackkuddar, mörka ben, vanliga ryggdynor (som på bilden) och mörkgrått tyg (den på bilden är lite mer brun).


Kommentarer
Postat av: Karin Lundqvist

Tjena tjejen. bakis? ta ett bad:D bra jobbat igår. fullt ös!

2009-10-30 @ 20:28:02

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0