Dagen efter...

Datum 2009-10-25 Klockslag 13:29:35
Åååh jag är så lycklig över att allt gick så GRYMT bra igår!

Klockan 08.06 kom bussen till Lidingö centrum, en hållplats senare hoppar Ida på and off we go! Det tog oss ungefär en timma ut till Ekerö och det kändes verkligen att man var låååångt borta... ;) Men det var väldigt fint!

Väl framme möttes vi upp av en väldigt söt och karismatisk Sara som är kulturansvarig för Ekerös kommun (som vi också hållit kontakten med) och sen det var bara att hoppa på scenen och börja repa direkt. Ljudnasvarig för hela showen var Jonte som hör till hela "väsby-gänget" så jag och Ida visste att vi var i goda händer! ;)

Efter att vi bestämt kläder och dragit på oss värsta scen-sminkningen var det dags att sätta igång showen. Vi inledde och avslutade. Allt som allt tog det kanske en timma och vi var sååååå lyckliga när det var slut! Efter allt repande och fixande hade vi plötsligt kommit till den stunden som man knappt trodde existerade!

Vi fick en timmes paus och sen blev det "streetdance workshop" på scenen. Först trodde vi att det knappt skulle bli av (med tanke på att det bara var småknoddar på workshopen innan oss), men när vi väl drog igång så var det helt plötsligt hur mycket folk som helst, och vi hade grymt kul!

Efteråt kom det fram folk och berömde oss för både showen och workshopen, så förhoppningsvis blir det mer gig redan nu i december. =D

Är hemma hos Christian nu utan kamera-sladd så jag kan tyvärr inte visa upp några bilder än. Men dom kommer! I promise! =)



Håller förresten på att leta lite rolig inspiration till mitt badrum... vet att  jag skulle vilja ha en badkarshylla och hitta då dom här bilderna från den här bloggen. Me like very much! =)

 

Precis så här skulle jag vilja ha det! =)


Kommentarer
Postat av: ida

jaa tänk att vi gjorde de igår baah!! sick, nu ska vi köra på i den här takten! :) sjukt taggad! jag har mailat om bilder! wiha! puss på dej babe!

2009-10-25 @ 16:03:55
URL: http://idadancer.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0