Stressad!! Söndagen började lugnt

Datum 2009-11-22 Klockslag 16:42:06

4631b47a78737b318b721b2a5411beef.png

Stressad!! Söndagen började lugnt med sovmorgon och mysfrukost med Annapanna. Efter det kom mamma och pappa förbi för att hjälpa mig att sätta upp hyllan över soffan och sänglampan. Samtidigt som jag hjälpte till lite där så var jag också tvungen att mixa en galen bunt med låtar nu när Logic äntligen funkar som det ska. Sen hade jag typ fem andra saker som jag gjorde parallellt med det och nu är jag på till Ackis för att jobba. Måste ta en korv eller nåt för jag är vrålhungrig!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0