Min drömponny!

Datum 2009-11-14 Klockslag 02:06:55
Var precis inne på Mari Kasurinens sida http://www.marikasurinen.com och tittade runt. Tror ni jag blev överlycklig när jag hittade dom här! Är ju gammalt "My Little Pony"-fan... När jag var liten så reste min pappa väldigt mycket till USA med jobbet och då var det ju en självklarthet att komma tillbaka med MINST en "My Little Pony" för att lindra eventuella psykiska separationsskador... ;) Så hur kan jag låta bli att förälska mig i dom här!

My Little Jack Sparrow


My Little Joker

 

My Little Michael Jackson

 

My Little Lady Gaga

(Jag vill ha!!!!!)

 

My Little Marilyn Monroe

 

My Little Darth Vader

 

My Little Edward

(Vill haaaaa!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Stina

HAHHAHAHA vilka klockrena ponnys:D

2009-11-14 @ 12:12:44
URL: http://barbastina.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0