In - ut...

Datum 2009-11-27 Klockslag 14:41:34
Japp då var Michael Jackson-giget avklarat. Snabbaste giget någonsin typ. Vi var där 21.30 för att möta upp vår "kontakt". Strax efter kl. 22 visades vi ner till själva partajet, några minuter senare drar "Beat It" igång och ca fem minuter senare står vi utanför på gatan på väg till tunnelbanan - fortfarande anfådd av själva giget. Haha, så ska det vara! ;)

Är fortfarande förkyld.. skitjobbigt för man känner sig liksom inte sjuk-sjuk utan det är mer som att någon skulle stå och smånypa en konstant under hela dagen och man fattar inte förrän efter ett tag varför man är så lättirriterad. Bihålorna runt näsan är svullna, ögonen känns svullna, det kittlas i näsan konstant och då och då får man en sån här härlig liten högpitchad ton vid varje utandning som bara vägrar att försvinna.

Fick höra första utkastet av friståendemusiken igår också. Damn it - it's good!! =D Har suttit och fixat lite med det nu senaste timmen.

Och imorn kör vi på nästa gig. Då är det en väldigt påkostad 50-års fest som går i "rysk nattklubbstema" a la Versace. I kontraktet står det "stort hår, så mycket smycken det går att bära, mycket smink - glitter, lösögonfransar", osv. Tror att det kommer bli jäkligt kul faktiskt! =)



Men nu måste jag börja förbereda mig inför mina kvällsklasser på L-ö. Tänkte också passa på att säga grattis till TVÅ personer som fyller år idag;

GRATTIS PAPPA!!!

&

GRATTIS AIJA WOLFIE!!!

'


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Taaaack sötaste Celina <3 Hoppas verkligen du är frisk tills idag så vi kan leka :) PUSSSS

2009-11-28 @ 10:12:08
URL: http://idawarg.com
Postat av: tasha♥

du tar jobbar väl som danslärare på balettakademien? Jag ska börja på en balett intensiv kurs där. Jag har dansat jazz/show i snart åtta år. Vad tipsar du annars för dansställen/dansklasser osv... för en tolvåring som verkligen vill satsa på dansen. Jag är ute efter utmaning och gärna flera grr i veckan.



Ha det bra!!! kramis tasha

2009-11-30 @ 18:41:26
URL: http://tashas.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0