Ikeamarathon!

Datum 2009-11-15 Klockslag 16:43:35
Hej hopp, hej hej! Ja idag har det blivit lite glest med inlägg, men det beror helt på att jag, Christian och mamma har röjt runt på Ikea och lyckats komma därifrån med ett kvitto i klass med Ullared! ;) Är på väg till Ackis nu för att undervisa.. är så galet sjukt trött! Har sovit väldigt oroligt senaste veckan och i morse var vi på Ikea och hängde på låset kl. 10 i morse. Haha, fast det är inget om man jämför med imorn, för då kommer flyttfirman och snor min säng 08.15! Sen är det bara att dra iväg med allt. Sen någon gång mellan 13-15 kommer EM-gubbarna med soffan och ryamattan! Iiiiiiiihh!! Kan inte fatta att det händer! Är både överlycklig och ledsen på samma gång... But it's part of life.. :) Plus att jag kan ju faktiskt komma hem-hem när jag vill. Det ligger ju inte särskilt långt bort direkt.. ;)

Kommentarer
Postat av: jennie -failsafe-

man vänjer sig väldigt fort över att "hemhem" inte längre är hem på det sättet. när man väl är där längtar man mest till sitt egna hem. :)

2009-11-15 @ 17:23:21
URL: http://failsafe.blogg.se/
Postat av: Neo :)

Hejhej

Jag hade "Bokat" kläder av dig :P du hörde aldrig av dig :/

2009-11-15 @ 22:56:38
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0