Ha lite j-vla respekt för ert yrke, god damn it!

Datum 2009-11-09 Klockslag 22:32:14
Alltså, jag är verkligen så sjukt trött och förbannad på dansare som tar gratisjobb vilket leder till att det sabbar för en massa andra dansare. Ha lite j-vla respekt för ert yrke, god damn it! Usch! Anyway...

Har precis kommit hem från två väldigt bra klasser på L-ö. Har sagt det förut, men jag säger det igen - jag har världens bästa elever! ;) (och det gäller båda skolorna)

Sen blev jag så förbannad när jag läste Kissies blogg igår så jag kunde knappt andas. Jag VET att hon provocerar och lever på det, men när man skriver att låren inte ska gå ihop när man går och att magen inte får vecka sig alls när man sätter sig, för att då är man FET blablabla.... det f-n att gå för j-vla långt! Hon får verkligen unga tjejer att dra på sig en massa ätstörningar! Hon kör på personangrepp efter personangrepp (Blondinbella bl.a.) och sen gnäller hon när The Voice snackar "skit" om henne. Jag bara undrar när någon ska ta tag i den lilla ynkliga patetiska ursäkt till människa och bara ruska om henne..! Tydligen så har blogg.se slängt ut henne från deras server vilket jag tycker är GRYMT BRA GJORT!! Äntligen någon som försöker göra nåt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0