Den bästa hårsalongen i världen!

Datum 2009-11-05 Klockslag 15:48:12
För ungefär fem år sedan gjorde jag min praktik på en nagel- och hårsalong på Hötorget. En dag när jag kände mig allmänt trött på min tråkiga gamla frisyr och hårfärg så satte jag mig hos Jeanette som också jobbade där och sa "Gör vad du vill!". Efter det har jag varit hooked! Jag har flyttat med henne till fyra olika ställen (har jag för mig) och nu för typ två år sedan så startade hon en egen salong på Grevgatan vid Östermalmstors - Salong Posh.

Jeanette jobbar också med extensions och är ofta med i tidningar och håller kurser m.m, plus att hon gör en hel del kändisars hår... ;) Hon är verkligen superdukig och jag kan lätt rekommendera henne till alla! Här har ni en bild från hennes supermysiga salong.


Och nu kommer det bästa!

Alla förstagångskunder får 20% i rabatt!

Tänkte att jag skulle visa er lite mer bilder på min nya hårfärg, men ni får vänta i några dagar tyvärr. Jag ska nämligen på en fotografering på lördag, och det känns ju lite roligare att visa upp proffsiga bilder än nåt som jag tagit med mobilkameran i badrummet... ;)

Här har ni hennes hemsida, så gå in och boka tid nu! =)
http://www.salongposh.se/
08-6615525

Kommentarer
Postat av: Michaz

låter ju riktigt bra ju :) nice !!!

haha tack :) kände för att byta helt enkelt, gillar devote faktiskt :) för man kan ju göra mer än bara blogga och så :)



Haft en bra dag annars ? :)

2009-11-05 @ 16:08:47
URL: http://michaz.devote.se
Postat av: rebecka<3

Hihi, jag har ne hamilton stövare och en tax!

dd? :D

Kram

2009-11-05 @ 17:36:18
URL: http://beckisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0