Com hem = Com bort?

Datum 2009-11-21 Klockslag 12:12:14
The computer is ALIVE!! Eller ja... typ... självklart så funkar inte modemet efter första dagen så nu får jag köra på det trådlösa. Comhem liksom. Dom kanske borde fundera på att lägga sina pengar på själva tjänsten istället för en massa dyra reklamfilmer...?

 



 

 

Vad har hänt de senaste dagarna då? Jaaa.. det har shoppats en väldans massa till lägenheten. Sen var jag och provade ut min lila korsett som jag ska ha på "Moulin Rouge-giget" i december. Sen fick jag också reda på att jag tydligen ska ha krusat hår. Blev lite skeptisk först (flashbacks till "So you think you can dance - trailern), men sen fick jag se deras inspirationsbild till min styling som som skulle gå efter, och då försvann alla tvivel! ;)

 

 

 

Stoooort håååår!! Jag ÄLSKAR stooooooort hååååår!!!! ;)

Sen skulle jag kanske till och med få sånt där blingbling i håret!

I'm in heaven... ;)


 


 

På dagens schema står dammsugning, ifyllnings av adressändringspapper, ev. en sväng in till stan och kolla på badrumsmatta och sen middag hem-hemma med mamma och pappa. Hade tänkt passa på att fixa med naglarna idag nu när jag faktiskt har allt mitt material hemma i lägenheten, men jag får se vad jag orkar och hinner.

 

Främsta prioriteringen ligger iaf i att bara njuta av att faktiskt ha en ledig lördag. =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0