Dyngrak skadad elefant

Datum 2009-05-19 Klockslag 20:28:17
Tjo!

Idag var sista "riktiga" dagen i skolan! Både "yeeeey!!" och "neeeeej!!".... Imorn blir det skolavslutning.... hm....

Om jag ska vara ärlig så hade jag det en aningens jobbigt på balettklassen idag... Ibland har man ju dagar när man verkligen inte borde se sig själv i spegeln.. särskilt inte iklädd trikåer och dräkt... när man dessutom försöker sig på något som mest gör att man ser ut som en dyngrak skadad elefant (no offense till fulla handikappade elefanter) men jag skämdes så mycket över mig själv att jag bara ville springa ut ur salen, gömma mig under en stol och dra på mig en pösig overall.. Men som sagt, man kan inte alltid ha bra dagar. ;)

En annan sak som däremot var väldigt roligt överraskande var detta sms som jag fick precis när jag gick från Västis;

"Fika på odenplan? Kramar"

Det var söta Ida Smedberg som var på sånglektion i närheten så vi möttes upp på "Coffeehouse by George" och pladdrade på för fullt och tiden bara fög iväg. Så tre och en halv timma senare slängde vi ett öga på klockan och upptäckte att hon redan hunnit bli halv 7!! Flumigt!

Nu är jag hemma hos min karl och tänkte börja plocka fram apelsinjuicen, rostbiffen och potatissalladen som jag norpade åt mig på Coop på vägen hem.

Har förresten förhopningsvis ett grymt kul koreografijobb på g igen!! =D Håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

holding my thumbs too! ;)



blä för såna dagar! Kände likadant idag... Men det går över. Nästa dag än man en nykter och slank säl! ;P

2009-05-19 @ 21:24:15
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg design och jättebra blogg:)

2009-05-19 @ 22:39:02

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0