Jävla pissdag...

Datum 2009-05-04 Klockslag 23:04:12
Det har hänt för mycket saker idag för att jag ska kunna sitta här och vara lugn... Vissa saker tänker jag inte prata om, men en av grejerna som helt enkelt fick glaset att rinna över var mailet från 2Entertain (båtjobbet); "Vi tackar för din insats.. bla bla bla...."... jaja, var väl alltså inte meant to be att man skulle kunna få komma ut i världen och göra nåt som är lite annorlunda från det liv man levt senaste fem åren....

Vissa dagar alltså... då går det helt enkelt inte att komma undan alla negativa tankar som ploppar upp i huvudet...

Jag skulle behöva en personlig egobooster. En person som jag skulle kunna plocka fram när jag vill som bara står och öser över mig komplimanger om hur fin, och bra och duktig man är..! Idag känner jag mig långt ifrån allt det där...

Skit samma, alla har vi våra pissiga dagar. Då gäller det bara att dust it off och fortsätta knata på.

En väldigt inspirerande låt....



You feel like a candle in a hurricane
Just like a picture with a broken frame
Alone and helpless like you've lost your fight
But you'll be alright
You'll be alright

Cause when push comes to shove
You taste what you're made of
You might bend, till you break
Cause it's all you can take
On your knees you look up
Decide you've had enough
You get mad you get strong
Wipe your hands shake it off
Then you stand
Then you stand

Life's like a novel with the end ripped out
The edge of a canyon with only one way down
Take what you're given before its gone
Start holding on, keep holding on

Cause when push comes to shove
You taste what you're made of
You might bend, till you break
Cause it's all you can take
On your knees you look up
Decide you've had enough
You get mad you get strong
Wipe your hands shake it off
Then you stand (then you stand)
Yea, then you stand (then you stand)

Everytime you get up
And get back in the race
One more small piece of you
Starts to fall into place, yea
Ooohhh

Cause when push comes to shove
You taste what you're made of
You might bend, till you break
Cause it's all you can take
On your knees you look up
Decide you've had enough
You get mad you get strong
Wipe your hands shake it off
Then you stand (then you stand)
Then you stand (then you stand)
Yea, then you stand (then you stand)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Puss på dig <3

2009-05-04 @ 23:57:07
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: MiNi

Det här stämmer fortfarande: http://stiiina.blogg.se/2008/august/en-av-mina-forebilder.html



Det kanske kan få dig på lite bättre humör ;)

2009-05-05 @ 00:10:48
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: linn

Jag tycker iaf att du är bäst! Det är deras förlust!!

2009-05-05 @ 08:56:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0