Headache from HELL!!

Datum 2009-05-14 Klockslag 12:07:20
Bläää jag hatar att ha huvudvärk!! Igårkväll kändes det som att huvudet verkligen satt i ett j-vla skruvstäd och jag frös, kallsvettades och mådde illa... Tror dock att jag vet vad som är boven i dramat här... Igår hade vi ju som sagt Nina i jazz och hon introducerade oss till en ny mördatstretch för rygg och nacke. Problemet är bara att min nacke inte är som alla andras.  Den är stel, stelare, stelast och har varit så sen jag lärde mig gå typ. Vilket jag också borde tänkt på och får kanske skylla mig själv lite nu...

Stretchen var ren tortyr men eftersom jag är så pass stel som jag är så tog jag i lite extra för att inte verka "sämre" än dom andra... hrm... (satt där med tårar i ögonen för att det gjorde så ont) och nu kommer jag väl få betala för det i några dagar... suck...

Drog i mig en extra stark alvedon igår kväll och har lika ont nu på morgonen... man känner sig handikappad... minsta lilla ljud eller ljus gör att man vill döda någon, och nu måste jag göra mig i ordning för att gå på sånglektion... bra där! ;) Men men, sången är i alla fall rolig så jag får helt enkelt stå ut i några timmar.

Efter det ska jag på möte med Avalon-Micke och Shauni och planera lite framtid. Kommer bli nice!

Sen ikväll blir det mer måla! Hihi, det kommer bli så fiiiint! =D

Och eftersom det kanske inte är så kul att bara läsa om min tråkiga huvudvärk så får ni lite dans att titta på här också.. ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0