Edward Cullen

Datum 2009-05-25 Klockslag 22:22:56
Hej hallå! Känner mig lite dålig på uppdateringen för tillfället men det är precis som att min hjärna har gått i ide.. känns som att jag har "TILT" skrivet med röda blinkande bokstäver i pannan.

Ledighet = Dead brain

Idag sattes jag i alla fall igång i arbete igen och det blev rep inför helgen med mina elever på L-ö. Ska bli spännande att se reslutatet på Vasan sen..! ;) Jag tror faktiskt (på riktigt) att det kommer bli helt fantastiskt! Jag litar på mina elever.

Fick också äntligen tag på en viss person och har nu bokat in ett möte imorgon kl. 11 för att diskutera ett (eller egentligen två) helt galet roliga jobb! Berättar mer imorn när allt är bestämt... ;)

Avalon-projketet rullar också på. Även om det går i långsamt tempo så är vi i alla fall på väg i rätt riktning! Ska bli så sjukt kul när vi har vår grupp klar och kan börja fixa med fotograferingar och slänga in tjejerna i studion o.s.v.! =D

Började läsa lite på tredje Twilight-boken - "Ljudet av ditt hjärta" igår kväll innan jag gick och la mig. Hann inte så långt och jag har dessutom planerat att gå och lägga mig lite tidigare ikväll så jag tänkte faktiskt ta och krypa ner i sängen nu och drömma mig bort till regniga "Forks".. ;)

Och till er som drogs hit av min lilla överskrift - välkommen! ;) Och stanna gärna kvar ett tag..
'



Berättar som sagt alla roliga detaljer när jag kommer hem imorn! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0